شماره تماس : 0215622692

ایمیل :

آدرس : جاده فرودگاه - 5کیلومتر بعد از فرودگاه - شهرک صنعتی شمس آباد - کوچه سنگبری ها - سنگبری عمران

ایران از نظر مصرف سنگ ساختمانی جزء چند کشور اول دنیا قرار دارد و در ایران به دلیل وجود معادن فراوان موجب شده تا ایران به عنوان قطب معادن سنگ دنیا شناخته شود و به موازات آن نیز بازارهای خرید و فروش فراوانی از سنگ ساختمانی به وجود آمده است که به بررسی تک تک آن ها خواهیم پرداخت . 
تهران به عنوان پایتخت ایران همواره از ساخت و ساز بالایی برخوردار بوده و به سنگ ساختمانی به عنوان متریال اصلی در ساخت و سازهای صنعت ساختمان در تهران به شمار می آمده است . به همین دلیل یکی از چالش های پیمانکاران سنگ ساختمانی یافتن سنگ فروشی در تهران است . در یک سنگفروشی در تهران شما می توانید نمونه های سنگ ساختمانی از قبیل تراورتن ، مرمریت ، گرانیت و حتی نمونه های مرمر و ... را بیابید . 
سنگفروشی در تهران در تمامی مناطق آن ردپایی از خود برجا گذاشته و به نوعی می توان در غرب ، شرق ، جنوب و حتی شمال تهران نیز دفاتر و شرکت های فعال در زمینه سنگفروشی در تهران را یافت . اگر شما به دنبال این می باشید که سنگ خود را بدون واسطه خریداری کنید ما به شما پیشنهادی داریم و این که به شهرک صنعتی شمس آباد نیز سری بزنید . در این شهرک صنعتی واحدهای فعال در زمینه تولید سنگ ساختمانی قرار گرفته و به تولید و فرآوری انواع سنگ ساختمانی می پردازند . 
سنگبری عمران واقع در این شهرک به تولید و فرآوری سنگ مرمریت هرسین می پردازد و آمادگی خدمات رسانی  در زمینه خرید و فروش انواع مرمریت هرسین را دارا می باشد . جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید . 
 

فرم ارسال نظر



دسته بندی اخبار