شماره تماس : 0215622692

ایمیل :

آدرس : جاده فرودگاه - 5کیلومتر بعد از فرودگاه - شهرک صنعتی شمس آباد - کوچه سنگبری ها - سنگبری عمران

پارکینگ ساختمان به عنوان یکی از بخش های پر تردد ساختمان به شمار می آید و جهت استفاده از سنگ در این بخش از ساختمان لازم است که پارامترهایی را در نظر گرفته تا با رعایت این اصول بهترین انتخاب در جهت به کارگیری سنگ ساختمانی داشته باشید. سنگ ساختمانی مناسب جهت کف پارکینگ به پارامترهای متعددی بستگی دارد که در این بین باید به مواردی چون دوام و مقاومت و همچنین استقامت آن اشاره کرد . به این دلیل که همانطور در بالا به آن اشاره شد این بخش از تردد بالایی برخوردار می باشد و با کم کاری در این بخش موجب خواهد شد تا پس از سال ها از شروع فعالیت ساختمان ، شما مجبور خواهید شد تا به تعویض سنگ های موردنظر بپردازید .

کاربرد سنگ مرمریت در کف پارکینگ

یکی  از سنگ های پر مصرف در این بخش از ساختمان می توان به سنگ های مرمریت اشاره کرد . سنگ های مرمریت از تنوع بالایی برخوردار می باشند که هرکدام از خصوصیات ذاتی برخوردار بوده که موجب شده تنها تعدادی محدود از آن ها را بتوان در سنگفرش کف پارکینگ مورد استفاده قرار داد و به کاربرد سنگ مرمریت در کف پارکینگ برسیم . از جمله مرمریت های پر کاربرد در این بخش می توان به مرمریت هرسین ، مرمریت چهرک و ... اشاره کرد .

کاربرد سنگ تراورتن در کف پارکینگ

سنگ ساختمانی دیگری که می توان تا حدودی در این بخش استفاده کرد ،  سنگ های تراورتن می باشد . ما به شما پیشنهاد می کنیم تا از کاربرد سنگ تراورتن در کف پارکینگ خودداری کنید . دلیل این مورد  را می توان به وجود تخلل هایی بر روی سطح سنگ تراورتن دانست که موجب می شود در معرض آلودگی قرار گرفته و همچنین شستشوی آن سخت تر می باشد .

کاربرد سنگ چینی در کف پارکینگ

سنگ های چینی از دوام و استحکام بالایی برخوردار می باشند و می توان از آن ها به عنوان یکی از گزینه های مناسب جهت کاربرد در کف پارکینگ اشاره کرد . به صورت گسترده از سنگ های چینی باتوجه به خصوصیات ذاتی که با خود به همراه دارند ، در کف سازی استفاده می شود .

کاربرد سنگ گرانیت در کف پارکینگ

حال به اصلی ترین سنگ پرکاربرد در کف پارکینگ خواهیم رسید . این سنگ به عنوان گزینه اصلی جهت استفاده در این بخش از ساختمان است . شما به این دلیل می توانید انتخاب گرانیت را به عنوان گزینه اصلی خود در نظر بگیرید ، زیرا آن از استقامت بالایی برخوردار بوده و به دلیل سطح بدون تخلخل موجب خواهد شد تا شستشوی آن راحت باشد . جهت دریافت اطلاعات بیشتر باما در تماس باشید .

فرم ارسال نظر



دسته بندی اخبار